2012.06.24. 10:36

(Ujj)szopósmalac

A kis röfögősünk napról napra új kunsztokat mutat be nekünk. A hangosan kacagás mellett a legújabb az ujjszopás.

Minden anyukámmal kezdődött. Kb. három hónapja, mikor már órák óta szoptattam Ádámot, és csak nem volt elég, végső kimerültségemben anyám kezébe nyomtam a gyereket, és mondtam, hogy én akkor most elhúzok. Igaz, hogy csak negyed órára, kerültem egyet a ház körül, mire visszaértem, látom ám, hogy anyukám a kezét (mármint a gyerekét) dugdossa Ádám szájába, hogy megnyugodjon. Mert hogy én is szoptam az ujjam kiskoromban, örökölje ezt is a gyerek... Később hallottam pár rémísztő történetet arról, hogy bizonyos extrém esetekben még 14 évesen is szopta az ujját a gyerek, úgyhogy nem nagyon erőltettem a dolgot, én inkább a cumival próbálkoztam – azt végül is el lehet egyszer dobni..ujjak.jpg.

Ádám nem egy nagy cumizós. Csak altatáskor fogadja el, ha sír, nem hajlandó megnyugodni tőle. Egy-két hete viszont elkezdte intenzíven dugdosni az öklét a szájába. 

Az okos könyvek azt mondják, ez normális, úgyhogy ügyet sem vetettem rá. Pár napja viszont benézek a kiságyba, és mit látok? Ádám hüvelykujja a szájában, a többi néggyel meg a szemét igyekszik kiszúrni. ujj2.jpgMivel még nem tanulta meg, hogy a többi ujját be lehet hajlítani, a szembirizgálás egész komolyan ment neki – olyannyira, hogy éktelen sírásba kezdett, mikor egy hevesebb mozdulat során tényleg belekapott a szemébe. Azóta már olyannyira felfejlesztette az ujjszopási technikáját, hogy képes fulladozva köhögni is tőle – jó mélyre nyomhatja a torkában az ujjait... De az orrlyukaiba is bele-beletalál néha. Olyankor tényleg elég malacosan néz ki.

Nem baj, fiam, nagy korodban majd egy-egy kiadós berúgás után meglátod, milyen hasznos is ez az ujjledugós tudomány...

A bejegyzés trackback címe:

https://baba-haz.blog.hu/api/trackback/id/tr534607622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása