2012.11.16. 17:45

Ül!

Újdonságok nagyon nincsenek. Az ajtókat egyre nagyobb izgalommal várjuk (most vajon betartják a szavukat?), felkerült a konyhacsempe a falra, meg ilyenek. Szép lassan alakulnak a dolgok. Főleg lassan.

ul.jpgÁdám viszont őrült tempóban halad előre. A tolatás már megy neki, mint a karikacsapás, előre egyelőre csak elvágódni tud, amikor túl nagy vehemenciával hintázik négykézlábon. A legnagyobb újdonság pedig az, hogy pár napja felül a malac. Nikiéknek valószínűleg csodaszőnyegük van, mert a hempergést is ott kezdte, most pedig a felülést is ott mutatta be nekünk. Egyre édesebb amúgy, meg kell zabálni, ahogy lefekvés előtt produkálja magát az ágyon.

Amennyire jó evő a malac, annyira rosszul alszik viszont. Van, hogy másfél óránként ébredek sírásra éjjel, és nem segít semmi, csak a mell. Még jó, hogy mindent meg lehet szokni, és viszonylag hamar ráálltam a „mell a szájba és alvás” üzemmódra (ja, már az első hetekben – lehet, hogy itt szúrtam el a dolgot?), mert különben Lacinak egy zombival kellene együtt élnie. A legrosszabb pedig, hogy nem tudom, miért ébred. Rosszat álmodik, fáj valamije? Passz… Amúgy az anyaság egyik legkétségbeejtőbb velejárója, hogy a miértekre nincs válasz. Én, aki mindenkit az őrületbe kergetve mindennek tudni akartam az okát, most egyszeriben egyedül maradtam a sok kérdőjellel.

A másik nagy tanulság pedig: igen, a szülők az első gyereknél minden parájukat kiélik a gyerekben. Ha belegondolok, soha nem paráztam annyit, mint az utóbbi fél évben. A szoptatáson, az ültetésen, az etetésen, a cumisüvegen. Mind-mind felelősségteljes döntés volt számomra anno, most visszatekintve meg csak röhögök rajta, hogy mit képes voltam leszenvedni a cumiztatást illetően. Szörnyű... Kíváncsi vagyok, mennyivel lesz szabadabb a majdani kistesó gondozása.

A bejegyzés trackback címe:

https://baba-haz.blog.hu/api/trackback/id/tr144910553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása