2012.05.04. 19:09

Kendőzünk

Tegnap volt nálunk Andi, aki Budapesten végezte a hordozókendő-tanfolyamot, itt él Pozsonyban, és eljött nekem megmutatni, hogy tudom biztonságosan kendőben hordozni a bébimet. (Köszönöm, Kati, a tippet!)

Pár megkötést már ellestem a netről is, de szerettem volna, ha valaki hozzáértő mutatja meg, hogy még véletlenül se tegyek kárt a bébi gerincében, ill. csípőjében.
Andi a 16 hónapos Ármin fiával együtt jött, aki módszeresen megpróbálta szétszedni a lakást: kagylót evett, ki- és bepakolt a szemetesünkbe, kikapcsolta a Kalákát, kagylókat pakolt a virágcserepekbe, stb. Mindig is csodálkoztam, hogy ha ott van a gyerekeknek millió, jobbnál jobb játék, akkor miért érdekesebbek nekik a valódi tárgyak, amik egyáltalán nem olyan színesek, zörgők, mint mondjuk egy távirányító, telefon, borosüveg…  Szóval míg Ármin szájába vett mindent, ami elérhető magasságban volt számára, mi Andival kötöztünk.
Az eredmény egy hangosan szuszogó Malacka a mellemen, ami nem is lenne olyan nagy dolog, de eközben én egyik kedvenc tevékenységemnek, a mártogatásnak hódolhatok. Tegnap este pedig már velünk is vacsorázott Ádám. Igaz, hogy kell neki 5-10 perc, míg megnyugszik a kendőben, de gondolom, ez idővel megváltozik, és egyáltalán nem fog nyafogni, ha belerakom.
Ugye, kedves gyakorlott hordozók?

A bejegyzés trackback címe:

https://baba-haz.blog.hu/api/trackback/id/tr534488957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

osztó 2012.05.05. 08:30:14

Nórikám!
Bár én nem végeztem el semmilyen tanfolyamot, de ezserintem a képen a Malac feje nem jól van, vagyis nincs kitámasztva. Megteheted ezt az egyik a kendo egyik válladon levo részével, ha ráhúzod a kicsi fejére, hogy ne inogjon ide-oda...
Ami a mártogatást illeti, bebizonyított tény, hogy a Bebe keksz a szoptatott gyermekek kedvence anyatejen átszűrve :)
pussz
ui: Edit itt vagdalózik mellettem a gaucson, ma úgy látszik, nincs jó napja, vagy még nincs...

NoriLaci 2012.05.05. 12:45:09

@osztó: rá szoktam húzni néha (most melege volt alatta), de nem inog neki, mert a kendő két szára ahogy összeér a feje alatt, kitámasztja neki. amúgy meg tartja a fejét. ráadásul néha még a kezemmel is rásegítek, ha úgy érzem, így biztonságos. na, de majd a gyakorlással rájövünk mindenre...
Bebe keksz rulez... :)
süti beállítások módosítása